Buduj Swoją renomę eksperta

Buduj Swoją renomę eksperta

Jak wspominałam wcześniej, miałam szczęście znać osobi­ście wiele bardzo kreatywnych osób, które wystartowały z własną firmą. Wielu z tych przedsiębiorców wzniosło się do rangi ekspertów dzięki pisaniu książek lub felietonów do cza­sopism. Jeśli możesz znaleźć sposób na połączenie takiej działalności z prowadzeniem własnej firmy, gorąco polecam. Po napisaniu Entertaining co roku, przez 11 lat, publikowa­łam jedną książkę. Każda z nich przyczyniała się do wzmoc­nienia mojej pozycji jako eksperta w różnych dziedzinach związanych z obszarem moich pasji. Każda przyniosła mi no­wą falę rozgłosu, co z kolei pozwalało na przedstawianie co­raz nowszych zamierzeń MSLO i powiększanie naszego wkładu w życie gospodyń domowych. Sara Foster napisała kilka książek kucharskich, tak samo zrobili bracia Lobel. Dan Hinkley napisał dwie świetne książki i Joelle Hoverson przy­gotowała przepięknie ilustrowaną publikację o upominkach robionych na drutach. To jest kolejny przykład współdziałania w akcji. Kiedy jesteś ekspertem, media same przychodzą do Ciebie, a ich zainteresowanie służy wzmocnieniu Twojego podstawowego biznesu.